Rahsia Keajaiban Sedekah


Bersedekah memang banyak kelebihannya, bertapa ruginya orang yang memiliki sifat-sifat kedekut dalam bersedekah. Tak dinafikan rakyat Malaysia baik hati, suka bersedekah..huhu. Puji Negara sendiri lu..

Mesti ramai yang tak tahu Rahsia Keajaiban Sedekah..

Dan buat yang dah tahu.. Alhamdulillah..

Pernah tak korang dengar orang-orang tua kata. Lagi banyak kita bersedekah, lagi murah rezeki kita. Memang ada kebenaran kata-kata orang tua ni..
Rahsia Keajaiban Sedekah
Dalam kehidupan seharian , kita seringkali dipertemukan dengan pelbagai dugaan, cabaran, dan cemuhan, kadangkala ada juga hinaan serta bala bencana yang menimpa. Tahukah Anda? Bersedekah itu boleh menghalang bencana dan bala... dan sedekah itu juga, berupaya memadamkan api neraka..


Rahsia Keajaiban Sedekah

Banyak rahsia dan kelebihan yang tersembunyi dalam amalan sedekah ni dan bagaimana orang yang suka bersedekah ini boleh menjadi kaya dan melimpah-limpah rezekinya. Ketahui lagi rahsia keajaiban sedekah yang di tulis oleh Zahidan Abdul Aziz..

Kandungan yang terdapat dalam ebook tulisan beliau..

BAB 1 : Pengertian Bersedekah

BAB 2 : Sedekah Wajib dan Sunat

BAB 3 : Luasnya Makna Bersedekah

BAB 4 : Bersedekah Adalah Dinding Dari Api Neraka

BAB 5 : Tujuh Golongan Manusia yang Dinaungi di Akhirat

BAB 6 : Istimewanya Orang Bersedekah

BAB 7 : Azab Bagi Peminta Sedekah

BAB 8 : Hamba Allah yang Paling Baik


BAB 9 : Bersedekah Menambah Rezeki dan Keberkatan

BAB 10 : Sedekah Tidak Mengurangi Harta

BAB 11: Pahala Orang Bersedekah Sampai Bila-Bila

BAB 12 : Sedekah Yang Tidak Diterima

BAB 13 : Satu Pintu di Syurga Bagi Orang Bersedekah

BAB 14 : Sedekah Yang Paling Afdhal

BAB 15 : Allah Menyusutkan Harta Riba’ dan Memberkati Sedekah

BAB 16 : Setiap Sedekah Akan Diganti

BAB17 : Sedekah Menghubungkan Silaturrahim

BAB 18 : Balasan Bagi Orang Munafik yang Mencela Orang Besedekah

BAB 19 : Bersedekahlah, Walaupun Dengan Sebiji Kurma

BAB 20 : Sedekah Orang Melayu Terkaya di Malaysia

BAB 21: Jangan Takut Miskin

BAB 22 : Sedekah Nabi Muhammad s.a.w dan Para Sahabat

BAB 23 : Kisah Orang Berhenti Mencuri Kerana Sedekah

BAB 24 : Sedekah Dapat Menghapuskan Kesalahan

BAB 25 : Sedekah Menyucikan Hati

BAB 26 : Sedekah Digandakan 700 kali ganda

BAB 27 : Bersedekah Menolak Bala

BAB 28 : Amalan yang Melebihi Pahala Bersedekah

BAB 29 : Ubat Penyakit Dengan Bersedekah

Bab 30 : Kehebatan Sedekah di Bulan Ramadhan

Bab 31: Balasan Bagi Orang yang Kedekut/Kikir


Bab 32: Orang Kaya Yang Banyak Berderma

Banyak rahsia-rahsia yang kita tak tahu didedahkan dalam rahsia keajaiban sedekah. Ebook ni memang berguna untuk kita lebih positif dan menuju ke arah sifat-sifat terpuji...


Kesimpulan

Aku, seksa betul berkawan dengan kawan-kawan yang kedekut ni..

Nak belanja makan pun susah, asyik kita jer yang kena..

Bila kena macam tu, faham-faham jer la..

haha..

Dan kalau korang ada sifat macam tu, ubah-ubah la..

Miliki rahsia keajaiban sedekah ni. Mana tahu selepas membacanya, korang berubah seratus peratus. Jadikan sifat amalan sedekah abadi dalam diri saudara dan saudari. Ingin memilikinya, klik link di bawah.. 

Klik Sini >> Rahsia Keajaiban Sedekah

Rahsia Keajaiban Sedekah Rahsia Keajaiban Sedekah Reviewed by Jie Susanos on 12:23 PTG Rating: 5

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.